Halaman

Perhatian!

Harga novel yang diiklankan adalah tidak termasuk dengan kos pos. Harga pos bergantung kepada jumlah novel yang anda order. Kebiasaannya bagi satu novel adalah:

Semenanjung = RM8
Sabah / Sarawak = RM11

Makluman!

Saya hanya menggunakan khidmat Pos Laju Malaysia sahaja. HARI NI ORDER, ESOK POS, LUSA SAMPAI! (penghantaran dilakukan pada setiap hari kecuali Ahad)

17 January 2012

Tak Mungkin Dia





Tak Mungkin Dia
Rania Firdaus

Harga: RM 21.00
ISBN: 978-983-124-732-7
Halaman: ~528
Bahasa: Bahasa Melayu
Berat: 350 gram
Tarikh Terbit: 15 Nov 2011
Kategori: Novel






 Sinopsis

Erina Jelita Putri, gadis biasa yang tidak punya apa-apa kecuali keluarga yang sentiasa mencurahkan kasih sayang kepadanya. Mengenali Azfar menjadi titik tolak permulaan hubungannya untuk mengenali insan bernama lelaki. Lantaran itu, hubungan mereka menjadi lebih akrab. Namun, sesuatu yang tidak pernah diduga merenggut kebahagiaannya. Kematian Azfar mengubah Erina menjadi seorang yang suka menyendiri. Keprihatinan ahli keluarga sempat membawanya kembali menjadi seorang gadis yang ceria. Ketiadaan Azfar dapat diterimanya.

Dia meneruskan hidup seperti biasa sehinggalah Izhar hadir di dalam hidupnya. Hubungan mereka memutikkan bunga-bunga kemesraan sehinggalah Izhar berani menawarkan cintanya kepada Erina. Kemunculan seorang pemuda persis Azfar telah mengelirukan fikiran gadis itu. Tidak mungkin pemuda yang dikenali sebagai Azrul itu Azfar. Sudah bertahun dia menerima hakikat bahawa Azfar sudah mati. Mengapa dia muncul? Aduh, sakit kepala dibuatnya! Konspirasi apa yang sedang mereka mainkan ini? Dia harus mematangkan dirinya. Dia harus mencari jawapan siapa Azrul dan Azfar sebenarnya.

No comments:

::: LinkWithin :::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...