Halaman

Perhatian!

Harga novel yang diiklankan adalah tidak termasuk dengan kos pos. Harga pos bergantung kepada jumlah novel yang anda order. Kebiasaannya bagi satu novel adalah:

Semenanjung = RM8
Sabah / Sarawak = RM11

Makluman!

Saya hanya menggunakan khidmat Pos Laju Malaysia sahaja. HARI NI ORDER, ESOK POS, LUSA SAMPAI! (penghantaran dilakukan pada setiap hari kecuali Ahad)

17 January 2012

Andai Itu Takdirnya





Andai Itu Takdirnya
Siti Rosmizah

Harga: RM19.90
ISBN: 978-983-3669-65-3
Halaman: 624
Bahasa: Bahasa Melayu
Tarikh Terbit: 10 Jul 2007
Kategori: Novel







Sinopsis

"Jangan salah faham Puan Sri. Kemaafan yang diberi tidak akan sama sekali menjadikan saya lupa pada kedudukan diri saya ini. Saya tak boleh membuang pangkat itu ke tepi hanya kerana kesalahan yang pernah dibuat pada saya."
"Saya telah menjadi balu sebelum masanya dan anak-anak saya juga telah menjadi anak yatim sebelum masanya. Sembilan bulan saya mengandung mereka tanpa suami di sisi. Saya pekakkan telinga mendengar cemuhan masyarakat sekeliling."
Andai itu tadir-Nya, dia akan menempuhinya dengan tabah dan sabar. Apa yang penting sekarang adalah kebahagiaan anaknya, Dania. Sekurang-kurangnya, bila Aleya menutup mata, kehidupan Dania akan terbela.
"Selama aku meniti liku-liku kehidupan yang penuh dengan onak dan duri ini. aku tidak pernah pasrah dalam hidupku. Andai itu takdik-Nya sebelum menggapai bahagia aku redha. Namun sampai waktu apabila aku tidak mampu untuk bertahan lagi, hatiku lebih keras dari kerikil.

3 comments:

cik_gumiho said...

ni semua novel baru ke?

Kedai Novel Online said...

baru ada. lama pun ada. kalo nak tahu novel tu lama ke baru, boleh tengok pada tarikh penerbitan.. ada tulis pada setiap entry kat tepi novel. kalo mcm andai itu takdirnya ni, tarikh terbitannya 10 julai 2007. tp kalo bg sy x kshlh novel tu lame ke baru, yg penting novel tu best. kan?

N'yue said...

huhuhu..nangis nyue bc andai itu takdirnya...

best =))

::: LinkWithin :::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...