Halaman

Perhatian!

Harga novel yang diiklankan adalah tidak termasuk dengan kos pos. Harga pos bergantung kepada jumlah novel yang anda order. Kebiasaannya bagi satu novel adalah:

Semenanjung = RM8
Sabah / Sarawak = RM11

Makluman!

Saya hanya menggunakan khidmat Pos Laju Malaysia sahaja. HARI NI ORDER, ESOK POS, LUSA SAMPAI! (penghantaran dilakukan pada setiap hari kecuali Ahad)

17 January 2012

Setia Hujung Nyawa





Setia Hujung Nyawa
Fatin Nabila

Harga: RM 19.90
ISBN: 978-983-124-699-3
Halaman: ~480
Bahasa: Bahasa Melayu
Berat: 400 gram
Tarikh Terbit: 15 Jul 2011
Kategori: Novel






 Sinopsis

Pengantin perempuan lari? Zain Hakimi panasaran. Seseorang perlu menggantikan tempat Sofea demi maruah keluarga. Datin Adibah kalut mencari bakal menantu bidan terjunnya. Kala terpandang Ersalina Imani, hatinya terus terpaut. Gadis itu segera dilamar. Haliza menerima lamaran untuk anak gadisnya atas sebab tertentu. Juga demi menyelamatkan maruah keluarga. Ersalina terpaksa rela. Dia dinikahi Zain yang langsung tidak mencintainya. Namun, status isteri membuahkan kasih yang bukan sedikit.

Zain cuba menyemai cinta untuk si isteri. Apatah lagi Ersalina terlalu baik melayaninya. Lalu, kasihnya melimpah di hati. Kala berhasrat menyambut cinta Ersalina, isterinya disahkan mengandung. Sedangkan dia belum pernah menyentuh isterinya itu. Kepedihan ini amat dalam lukanya. Ersalina merelakan kemarahan dan amukan Zain. Bibirnya tetap tersenyum biarpun hati luka dilapah. Sewajarnya hukuman ini diterima kerana memang dia bersalah. Tekadnya untuk setia pada Zain takkan dicalar walau apa pun yang terjadi. Dia ingin setia hingga ke hujung nyawa.

5 comments:

Zack Ikmal said...

salam , akk macm mane cara bayarannye ??

Zack Ikmal said...

salam akk , macm mane cara bayaran nye ?

Zack Ikmal said...

Salam akk , mcm mane cara pembayarannye ?

Zack Ikmal said...

salam akk , macm mane cara bayaran nye eh /? ade stock lagi x ?

Anonymous said...

Salam akk . cara pembayar nye mcm mane eh ?

::: LinkWithin :::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...